In april lanceerden wij ons eerste magazine, vol met inspiratie en tuinideeën.
In dit magazine staat ook een interview met onze klant Van der Valk Hotels.
We spraken met Natasja Schuwer, Personal Assistant bij Van Der Valk Hotels. Je leest het hele interview hieronder.
Kun je wat vertellen over de geschiedenis van van der Valk Hotel Amersfoort?
Van de Valk Amersfoort bestaat nu ruim 10 jaar. Vijf jaar geleden hebben we het pand ernaast erbij gekocht. Met onder meer een business center, koffiebar Chiccio, Sixx Skybar en Live Cooking restaurant heeft het hotel alles onder één dak voor een compleet verblijf.
Waar staan jullie nu met het bedrijf en hoe zien jullie de toekomst voor je?
Het hotel heeft 140 kamers, daarnaast hebben wij 28 vergaderzalen. Door de week zijn we een zakelijk hotel en in het weekend verwelkomen we meer leisure gasten. Wij zijn altijd bezig met innoveren, dus dat blijven we in de toekomst zeker ook doen.
Wat kan een klant verwachten als hij een kamer huurt bij van der Valk Amersfoort?
We kijken altijd goed naar de wensen van de gasten. Met het business center hebben we alles wat de zakelijke gast nodig heeft, maar daarnaast vergeten we zeker niet de mensen die hier hun vakantie willen doorbrengen of speciaal hier komen om te eten. De verwachting waar we graag aan willen voldoen is dat onze gast hier terecht kan voor een totaalpakket.
Wat is de kracht van van der Valk Hotels?
Van der Valk is en blijft een familiebedrijf met een heel groot hospitality verleden. Doordat er altijd een nieuwe generatie het bedrijf in gaat blijft het product altijd vernieuwend.
Hoe zit dat eigenlijk met die appelmoes met kers?
De appelmoes met kers is wat veel mensen nog doet denken aan Van der Valk. Bij veel hotels staat dit al jaren niet meer op tafel. Soms doen wij dit nog, maar dan meer als een grapje.
Hoe ben jij bij van der Valk Hotels terecht gekomen?
Ik werk nu vijf jaar bij Van der Valk Amersfoort. Ik werk al lang in de hotellerie, leuke hier is dat er veel mogelijkheden zijn om verder te groeien. Door de grootte zijn er zoveel mogelijkheden.
Hoe ziet jouw werkdag eruit? Wanneer ga jij tevreden naar huis?
Daar kan ik eigenlijk niet echt een goed antwoord op geven, alle dagen zijn anders doordat er ook veel onverwachtse dingen gebeuren. Ik ga tevreden naar huis als het hotel lekker druk is met veel tevreden gasten!
Wat is het leukste aan jouw werk?
Het leukste aan mijn werk is de diversiteit, geen dag is hetzelfde.
Hoe is onze samenwerking tot stand gekomen?
Na een voorstel en een kop koffie met Ronny Kroeze zijn we voor een proefperiode gestart. Dit is heel goed bevallen!
Wat kenmerkt ons als bedrijf?
Goede kwaliteit en betrouwbaar in de service.
Kun je iemand noemen die indruk op je heeft gemaakt in ons bedrijf? Waarom?
Niemand specifiek maar zijn altijd vriendelijke leuke jongens die hier komen werken
Wat zou je zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert?
DOEN!
Wat zouden wij vanuit de hotelbranche kunnen leren of toepassen in ons bedrijf?
Vind dat jullie dat al doen, jullie komen tegemoet aan de wensen van de klant!